Pomogła: 1 raz Wiek: 17 Dołączyła: 01 Sie 2008 Posty: 70 Skąd: zgadnij:)))
Wysłany: Pią Sie 29, 2008 17:55
Mi się podobają czarne sportowe samochody, nie znam się bardzo na ich dokładnych nazwach, ale moje ulubione to bmw, chociaż dzisiaj widziałam czarną zaje*istą mazdę i czarnego mercedesa, cudne autka po prostu:)))
_________________ "Aby być szczęśliwym w miłości nie trzeba być ślepym, lecz od czasu do czasu przymykać oczy..."
Pomógł: 1 raz Wiek: 19 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 253 Skąd: Radom/Łódź
Wysłany: Nie Sie 31, 2008 22:56
Audi S8 - można szybko i wygodnie przetransportować swój tyłek z punktu A do B. Poza tym chciałbym usiąść za kierownicą Astona Martina DB9, Porsche Carrera GT i HMMWV
Pomogła: 7 razy Wiek: 15 Dołączyła: 11 Sie 2008 Posty: 338 Skąd: z dziury . o!
Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 10:22
Różowy maluch w czarne kropki. ;]
A kiedy juz wyrosnę z takich pomysłów to Suzuki Swift. (;
_________________ Moje oczy są oczami wariata,
kiedy spotykają się z Twoimi oczami. Kochać...
W tym słowie jest kolor nieba,
ale także rdzawy pył gorzkich dni.
Pomógł: 1 raz Wiek: 18 Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 82 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 17:21
BMW 530
_________________ Najpiękniejszy mój świat, najpiękniejsze dni, zostawiłem tam kolorowe sny. Kiedyś zatrzymam czas i na skrzydłach jak ptak, będę leciał co sił tam gdzie moje sny.
Honda s2000, po moim tuningu, ale nie wiejskim, właściwie to sam ładny lakier(bez zadnych naklejek), alusy i audio, no i pod maską kumulacja mocy. Ogólnie miałby to byc niepozorny agresor xD
pozdro
Sorencia [Usunięty]
Wysłany: Sob Wrz 20, 2008 20:17
Mustang GT lub V-6 zresztą one niewiele sie różnią niecałe 6 sekund do 100
i 8cylindrowy silnik o niesamowitym brzmieniu i mocy 300KM samochód marzeń na który raczej nie bedzie mnie stać
mój wymarzony:
Garbus, albo Volkswagen Bulik, albo Mini Cooper.
o taaa. i to jeszcze ztuningowane, jak chcę. oulala.