forum młodzieżowe
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Motory,Skutery- opinie
Autor Wiadomość
kOpEr 
Praktykant
W obronie...

Wysłany: Pon Sie 20, 2007 13:24   

Ja tu nie widzę wpadki. Mój ma prądnice ciamajdo. Tak w ogóle, to silnik może mieć i 50 lat, a jeżeli jest zadbany, ma nowe różne rzeczy powsadzane to lekko leci. Dokładniej silnik ma 35 lat, ma nowe łożyska, cylindry itp. Na 2 biegu jedzie w granicach powyżej 100km/h. Mam akumulator żelowy, więc światła lecą cool, ale to już inna bajka. Mechanik powiedział mi, że silnik jest dobrze zabezpieczony i nie wypadnie, a o ramę mam się nie martwić. Baj baj!

Czysta satysfakcja - nieprawdaż Gość?

mr.Radek 
Boss
Jego Wysokość Król

Wysłany: Pon Sie 20, 2007 22:36   

Zamknąć się i słuchać :P
Być może będę miał możliwość otrzymania skutera. Nie chce mi sie zakładać oddzielnego tematu, a jestem w tym zielony, więc nie wiem, co mógłbymn wybrać na poczatek. Myślę, że temat jest odpowiedni, wszak to miejsce na opinie o skuterach, także o tych dla ludzo mojego ignorancyjnrgo pokroju ;)

Vibe 
Zaawansowany

Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Wto Sie 21, 2007 11:10   

Powiedz, ile pieniędzy. ;)

mr.Radek 
Boss
Jego Wysokość Król

Wysłany: Sro Sie 22, 2007 18:39   

Pieniądze nie grają roli ;) ale tak do ok. 2000 zł.

Vibe 
Zaawansowany

Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Sro Sie 22, 2007 22:00   

No to jak nie grają, jak grają?
Używka, szukaj Aprilii, Yamahy, MBK, Kymco.

D@wid
Nowicjusz

Wysłany: Nie Sie 26, 2007 22:10   

Ja mam skuterka Zippa Quantuma jest to bardzo wygodny motorek do podrużowania. Najwięcej nim jechałem 70km/h więc nie moge narzekać. a kupiłem go za 3700zł używany.

Master 
Amator
_ałtsajder_ stunter_

Wysłany: Nie Sie 26, 2007 22:53   

Vibe widzę że masz wiedzę na temat tunigu skuterów. :)

Pokrewne dusze :DD ;-)

Vibe 
Zaawansowany

Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Nie Sie 26, 2007 23:41