Oczywiście, że się zgadzam! Jestem całkowicie zielony w tej dziedzinie, a że chcę zacząć, to ktoś musi mnie naprowadzić na lepszą drogę. Krytyka - to najlepszy samowyzwalacz determinacji do dalszej walki Dzięki wielkie.
_________________ Prostota jest prosta, piękna i pomijana.
Hmm.. mój telefon z włączonym "makro" przy dobrym świetle robi podobne zdjęcia. Fakt, że jest to mocno skompresowany film, ale wątpię, że oryginalne pliki wyglądają dużo lepiej. Masz sporo problemów z kompozycją obrazu. Z ostrością też nie najlepiej. Czasem wyostrzone jest to, co w ogóle ostre być nie powinno. Więcej nie powiem, bo musiałbym zobaczyć to w dużej rozdzielczości. Pozdrawiam i życzę powodzenia, ponieważ fotografia to świetna sprawa
_________________ Czy świat umrze choć trochę, kiedy ja umrę? H. Poświatowska „Z głupkami nie ma sensu rozmawiać. Przed głupkami trzeba się bronić.” - Wojciech Cejrowski
„Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy: z nich zaś największa jest miłość.” (1 Kor 13, 13)
Wszystko co dobre jest albo tuczące, albo niemoralne.
Rok szkolny, czyli ograniczenie pobytu na nastolatkowie.com.pl. Gość Mam coś dla Ciebie! Klik!
Pomógł: 3 razy Wiek: 17 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 315 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Sie 04, 2008 11:21
sweetandemonic napisał/a:
Sweetandemonic jest zaskoczona xD
Zawsze piszesz o sobie w trzeciej osobie? Kryptos tego nie lubi.
Na fotkach nie zobaczyłem nic, co by mnie zaskoczyło, ale są chyba w porządku.
Nie znam się niestety na fotografii, więc nie dam Ci żadnych rad. Może poza jedną, rób następnym razem szybsze przejścia w filmie, bo aż niewygodnie się ogląda.
_________________ Confidence is what you have before you understand the problem.
Może poza jedną, rób następnym razem szybsze przejścia w filmie, bo aż niewygodnie się ogląda.
Tu się zgodzę. W połowie znudziło mi się czekaaaaaaaaaaanie.